אוניות ממתינות בכניסה לנמלי ישראל
נמלי הים בישראל, מהווים את השער העיקרי לסחר החוץ של מדינת ישראל, אחד מעמודי התווך של הכלכלה הישראלית. בהתאם לכך, לרמת השירות בנמלים, יש השפעה מכרעת על הכלכלה הישראלית.
בשנה האחרונה שוב החלו להירשם עומסים כבדים של אוניות בכניסה לנמלי הים, וכיום ממתינות בפקק מעל 50 אוניות. מדי יום המצב הולך ומחמיר.
תופעה זו, יוצרת צוואר בקבוק בפעילות הכלכלית של ישראל, מפחיתה את הפריון במשק ופוגעת בייצוא ובייבוא מוצרים לישראל.
חטיבת הפלדה לבניין באיגוד לשכות המסחר, פנתה למשרדי התחבורה והאוצר בדרישה להביא לפתרון מידי של הגודש בנמלים. בפנייה תוארה בהרחבה ההשלכות החריפות שיש לתופעה זו על אינטרסים כלכליים-לאומיים רחבים, ובכלל זה פגיעה ישירה ומיידית בפרויקטי דיור ותשתיות, באופן שמביא להעלאת יוקר המחיה בישראל. בנוסף, הוצגו פתרונות מגוונים היכולים להביא לפתרון מהיר של הבעיה והוצעו חלופות משפטיות שעשויות לתת מענה – ולו חלקי – לבעיה.
את האיגוד מייצגים עו"ד רז נזרי, שותף בכיר וראש מחלקת משפט ציבורי, רגולציה וניהול משברים במשרדנו, יחד עם עו"ד נאדים עבוד, שותף במחלקה.
לכתבה המלאה בנושא אוניות הממתינות לכניסה לנמלי ישראל – לחצו כאן

נמלי הים בישראל, מהווים את השער העיקרי לסחר החוץ של מדינת ישראל, אחד מעמודי התווך של הכלכלה הישראלית. בהתאם לכך, לרמת השירות בנמלים, יש השפעה מכרעת על הכלכלה הישראלית.
בשנה האחרונה שוב החלו להירשם עומסים כבדים של אוניות בכניסה לנמלי הים, וכיום ממתינות בפקק מעל 50 אוניות. מדי יום המצב הולך ומחמיר.
תופעה זו, יוצרת צוואר בקבוק בפעילות הכלכלית של ישראל, מפחיתה את הפריון במשק ופוגעת בייצוא ובייבוא מוצרים לישראל.
חטיבת הפלדה לבניין באיגוד לשכות המסחר, פנתה למשרדי התחבורה והאוצר בדרישה להביא לפתרון מידי של הגודש בנמלים. בפנייה תוארה בהרחבה ההשלכות החריפות שיש לתופעה זו על אינטרסים כלכליים-לאומיים רחבים, ובכלל זה פגיעה ישירה ומיידית בפרויקטי דיור ותשתיות, באופן שמביא להעלאת יוקר המחיה בישראל. בנוסף, הוצגו פתרונות מגוונים היכולים להביא לפתרון מהיר של הבעיה והוצעו חלופות משפטיות שעשויות לתת מענה – ולו חלקי – לבעיה.
את האיגוד מייצגים עו"ד רז נזרי, שותף בכיר וראש מחלקת משפט ציבורי, רגולציה וניהול משברים במשרדנו, יחד עם עו"ד נאדים עבוד, שותף במחלקה.
לכתבה המלאה בנושא אוניות הממתינות לכניסה לנמלי ישראל – לחצו כאן