ד"ר שרה פרזנטי - מ. פירון ושות', מהמשרדים המובילים בישראל

ד"ר שרה פרזנטי

יועצת

ד"ר שרה פרזנטי הינה יועצת בתחום הקניין הרוחני.

 

תחום התמחות עיקרי

ד"ר שרה פרזנטי הינה יועצת בתחום הקניין הרוחני.

שרה הינה מעורכות הדין הבכירות והידועות בישראל בתחום הקניין הרוחני, ובעלת וותק של קרוב לארבעה עשורים בתחום. פעילותה לאורך השנים מעוטרת בייצוג חברות ישראליות וזרות מובילות, בהופעות רבות בפני וועדות ופורומים מקצועיים מהבכירים בארץ ובעולם, ובכתיבת ספרים והרצאות בתחום הקניין הרוחני לגווניו. ניסיונה העשיר והרב-גוני הופך את שרה לשותפת-אמת לפעילות לקוחותיה, הזוכים בהגנה מיטבית לזכויותיהם הקנייניות.

שרה בעלת מומחיות מיוחדת בנושא פטנטים. פעילותה מקיפה את כל מסלול חיי הפטנט, החל מעריכתו, עבור ברישומו וכלה במעקב ובבקרה ביחס לאופן השימוש בו בישראל ומעבר לים. ניסיונה הרב מאפשר לה להעניק ייעוץ אסטרטגי ומעמיק ללקוחותיה, המשלב בין הבנת צרכיהם המסחריים, הכרת המצב המשפטי בארץ ובעולם על בוריו והערכת עמדתם החזויה של רשמי הפטנטים. עם לקוחותיה נמנים חברות, אנשי עסקים וממציאים משלל תחומי המשק, ובמיוחד מתחומי ההיי-טק, הרפואה והמכשור.

פעילותה של שרה בתחום הפטנטים נפרשת על פני כלל הגלובוס ואינה תחומה לגבולות ישראל. לצד ייצוג חברות ישראליות המחזיקות בפטנטים מעבר לים, מייצגת שרה גם לקוחות זרים רבים מכל רחבי העולם, מצפון אמריקה ועד למזרח אסיה. נוסף על כך, היא בעלת רשת קשרים ענפה עם משרדי עורכי דין זרים רבים, ורשת זו מסייעת בהגנה על קניינם הרוחני של לקוחותיה, בכל מקום בעולם.

כעורכת דין מובילה בתחומה, זכתה שרה לאורך השנים לקחת חלק בפורומים ובוועדות מהחשובות בישראל ובעולם אשר ישבו על המדוכה בסוגיות שונות של קניין רוחני. בין השאר השתתפה בניסוח אמנה בינלאומית בעניין זכויות יוצרים. בנוסף, הייתה חברה בוועדות ממשלתיות שונות בארץ, ובין היתר לקחה חלק בניסוח חוק זכויות יוצרים משנת 2008.

שרה הינה המחברת של "דיני זכויות יוצרים" (1990), ספר קנוני אשר יצר כללים מנחים רבים בתחום זכויות היוצרים וזכה למספר מהדורות מחודשות (2000, 2008). כמו כן, שימשה לאורך השנים כמרצה באכסניות אקדמיות מכובדות, וכיום משמשת כמרצה במכללת כנרת – שלוחה של אוניברסיטת בר אילן.

icons

08.03.2024

גאים להיות בין המשרדים המובילים המדורגים ב chambers global 2024

קראו עוד
icons

30.03.2023

שנה נוספת בצמרת

קראו עוד
icons

30.03.2023

איכות ללא פשרות, שנה אחר שנה Copy

קראו עוד
icons

30.03.2022

איכות ללא פשרות, שנה אחר שנה

קראו עוד
  • icons

    תואר ראשון במשפטים (.LL.B), אוניברסיטת תל אביב, 1976

  • icons

    תואר דוקטור (.Ph.D), אוניברסיטת סורבון, צרפת, 1996

  • icons

    לשכת עורכי הדין בישראל, 1982

  • 100%

    עברית

  • 100%

    אנגלית

  • 100%

    צרפתית

  • 100%

    גרמנית

  • 100%

    רוסית

  • 100%

    יידיש